Otázky a odpovědi

podle témat

V této sekci najdete nejčastější otázky a odpovědi ohledně našich služeb a řešení. Pravidelně sledujeme nejčastěji hledaná témata a obsah průběžně aktualizujeme, aby vám poskytl co nejpřesnější a nejaktuálnější informace. Chceme, aby byl přehledný a snadno použitelný, takže zde rychle najdete odpovědi na otázky, které vás zajímají.

Cíl otázek a odpovědí?

Naším cílem je zajistit, abyste rychle a jednoduše našli odpověď na to, co vás zajímá, aniž byste museli složitě hledat. Sekci pravidelně rozšiřujeme na základě vašich podnětů, takže pokud zde nenajdete informace, které potřebujete, dejte nám vědět. Můžete nám napsat prostřednictvím mobilního komunikátoru nebo zanechat vzkaz a my se vám co nejdříve ozveme s relevantní odpovědí.

Co dále?

Neustále pracujeme na vylepšování obsahu a přizpůsobujeme ho vašim potřebám. Vaše zpětná vazba nám pomáhá tuto sekci udržovat co nejaktuálnější a nejpřehlednější. Cílem je poskytnout vám všechny potřebné informace na jednom místě, abyste měli vše po ruce a nemuseli trávit zbytečný čas hledáním odpovědí.

Co když nenajdu svou otázku a odpověď?

Pokud jste nenašli odpověď na svůj dotaz, neváhejte nás kontaktovat. Napište nám přímo na [LINK] a my se vám ozveme s odpovědí.

Potřebujete servisní požadavek?

Pokud potřebujete zadat servisní požadavek, využijte následující odkaz: [LINK]. Tento formulář vám umožní rychle a jednoduše odeslat požadavek, který následně zpracujeme.

Děkujeme, že využíváte naše služby.

Otazky a odpovedi

Služba muže fungovat klidně do 24 hodin. Vše záleží na Vašem čase a na rozsahu instalace a na dostupnosti komponent, pokud jsou potřeba. Při objednávce se stanoví i přesný čas spuštění služby a instalace.

Ano, pomůžeme s obnovou jak HW tak SW, nebo spustíme obnovu dat.

Pokud si objednáte službu s instalací, pak se dohodneme na vzdáleném přístupu. Předem odladíme drobné detaily, přístupy, adresáře a celá instalace proběhne do hodiny. Pracujeme pomocí vzdálené plochy, tak abyste měli vše pod kontrolou a viděli co děláme a co a jak kde najdete. Součástí je také i seznámení s funkcionalitou a ovládáním. U větších instalací u Vás. Instalace na místě je samozřejmostí při instalaci NAS nebo DAS u klienta.

NAS (Network Attached Storage) je síťové zařízení pro Vaše data. Nejčastěji se NAS uplatňuje v malých skupinách nebo studiích. Připojuje se nejčastěji po síti kabelem UTP. Někdy lze takové zařízení připojit k počítači dalším kabelem. 

DAS (Direct Attached Storage) je to disk nebo několik disků, které jsou přímo připojené k počítači. DAS je podstatně rychlejší zařízení než NAS. Jeho velikost málokdy dosahuje kapacity NAS.

 

Naše řešení a zálohování ošetřují rizika, v případě selhání domácí zálohy, ukládání na disky nebo jiná přenosná média. Setkali jsem se již všichni se situacemi, kdy disky selžou, zničí se, jsou odcizeny nebo jen prostě přestanou fungovat. Děje se to neustále. Jedná se jen o techniku, která má svoji životnost a omezení. Data, která máte u nás jsou oddělena od Vašeho HW a proto jim nehrozí zničení, i když se stane něco s Vašim diskem nebo počítačem. Navíc můžete data zálohovat i na cestách. Například když nafotíte snímky, uložíte je do adresáře a na hotelové WiFi se Vám data okamžitě zálohují. A tak nehrozí, že přijdete o své fotografie.

Ano, k datum se dostanete, kdykoliv a odkudkoliv, kde je k dispozici připojení do sítě Internet. Vaše fotografie můžeme stahovat nebo nahrávat, jak potřebujete. Změny které provedete ze vzdáleného připojení se okamžitě promítnou do Vašeho primárního zálohovacího prostoru. Tak budou Vaše data po návratu z foto expedic aktuální. To co jste nafotili při expedici, budete mít rovnou na počítači.

Ano, je to možné. Záleží jaký tarif zvolíte. Data můžete zálohovat přímo z Vašeho cestovního notebooku, mobilního zařízení nebo pomocí SFTP protokolu i přímo z Vašeho fotoaparátu. Záleží jaké požadavky na zálohu a operativnost k datům máte.

Nabízíme dostačující kapacity a naše portfolio služeb se neustále rozšiřuje. Pokud budete potřebovat, je možné navýšit kapacitu úložiště. Není to nic komplikovaného a postup je jednoduchý. Jednoduše založíte požadavek, ve kterém specifikujete požadované navýšení. Následně po uhrazení faktury se kapacita automaticky aktivuje. Proces je automatizovaný a do 24 hodin je vše připraveno.

Ano samozřejmě, slevu získáte za roční platbu. Prohlédněte si ceny jednotlivých služeb v záložce "Obchod" v horní liště.

Objednávku můžete poslat například e-mailem. Spojíme se s Vámi a projdeme si proces a zprovoznění na dálku .

Můžete také využít objednání v našem obchodě, kdy je proces plně automatizovaný. Jednoduše odešlete objednávku a uhradíte vystavenou zálohovou fakturu. Následně obdržíte daňový doklad a všechny potřebné informace k nastavení.


Službu si můžete objednat zde LINK

Pokud potřebujete pomoci se zapojením a konfigurací, založíte tiket v našem tiketovacím systému a my Vám osobně či vzdáleně pomůžeme vše zapojit a nakonfigurovat.

Podpora produktu probíhá prostřednictvím tiketovacího systému, do kterého dostane přístup každý uživatel. Podle typu služby jsou i stanovené časy, kdy jsme pro Vás k dispozici.

Cena služby je tvořena individuálně na základě komplexního vyhodnocení požadavků klienta. Cenové rámce, přibližné kalkulace cen jsou uvedeny ve spodní části stránky o této službě.

Záleží na jakém rozsahu se domluvíme. Máme klienty, kteří si sami dovedou zadávat produkty a doplňovat texty na stránky. V takovém případě naši podporu nepotřebují. Pokud ale nechcete trávit čas takovouto prací, pak ji můžeme pro Vás samozřejmě zajišťovat. Opět záleží na rozsahu, můžeme se domluvit na hodinové sazbě, nebo na sazbě za úkon. Někdo si zaplatí 4 hodiny podpory od nás a ty postupem času čerpá. Jiný si zaplatí založení 10 produktů do e-shopu a ty si čerpá pravidelně každý měsíc. Vše je na společné domluvě.

Podpora Vás je samozřejmou součástí našeho servisu, takže s ní můžete počítat.

Potřeboval bych například nabízet více variant produktů nebo rozšířit způsoby platby. Co dělat?

Pokud potřebujete rozšířit portfolio, jednoduše nás kontaktujte. Vysvětlíte nám svoje potřeby a obratem domluvíme se na relevatním rozšíření a zapracujeme Vaše požadavky.

Nebo si podle typu Vaší podpory u nás založíte tiket v našem tiketovacím systému a máte vyřešeno. Je to jednoduché a rychlé.

Potřeboval bych např. zajistit produktové fotografie mých výrobků. Je to možné a jak mám postupovat?

Zajisté, portfolio služeb je veliké a umíme zajistit i externími silami, další služby. Pokud potřebujete Vaše produkty nafotit, je to možné. Záleží na typu produktu, který chcete nafotit. Nejdříve se dohodneme na stylu a uděláme pár návrhů. Následně proběhne realizace a dodání.

Naše služba je Vaše podpora, její využití a realizace záleží na společné dohodě. 

Pokud dodáváme řešení na klíč, potom je součástí našeho řešení i sada dokumentů, modulů a registrací, tak aby eshop a webová prezentace splňovala legislativní požadavky a směrnice GDPR a aby Vám nehrozily žádné sankce nebo pokuty od regulátoru. Implementace není komplikovaná a toto je součástí instalačního a konfiguračního procesu.

Pokud si chcete jen domluvit schůzku nebo se na něco zeptat, zvolte Vámi preferovaný kanál. V sekci kontakty naleznete všechny možnosti, jak se s námi spojit. Jednoduše můžete zavolat, jelikož se jedná o nejjednodušší a nejpřirozenější formu komunikace. Pokud chcete abychom Vám zavolali zpět, tak nám pošlete vzkaz a jak to bude možné, ozveme se.


Nebo v eShopu klikněte na správnou položku a tím se spustí automatizovaný proces. Neděláme weby zadarmo a v žádném případě Vás v tom nenecháme samotné. Dodáváme ucelená řešení.

Samozřejmě je to možné. Můžete vybírat a kombinovat z celého portfolia našich služeb. Můžeme se domluvit na konkrétní nabídce pro Vás. Některé zde neuvedené služby umíme zajistit i externími silami. Jednoduše nás kontaktujte.

Vybavení je závislé na cílové destinaci. Je zapotřebí jiné vybavení pokud jedeme na Šumavu a jiné třeba na Madagaskar.

Před každým foto výletem zasíláme materiály, které obsahují seznam věcí, které si sami bereme sebou. Ať už se to týká fototechniky nebo osobních věcí. Je už jen na Vás, zda-li se seznamem necháte inspirovat či nikoli.

Náročnost je individuální. Pokud se jedná například o Dolomity, k cestám na zajímavá místa se využívají turistické pěšiny či horské stezky. Na opačném pólu je Madeira, kde se fyzická náročnost rovná procházce v parku nebo běžné turistice na Šumavě.

Ano, i úplný začátečník se může zúčastnit.

Jak je uvedeno v popisu služby, nejsme cestovní kancelář či agentura. Nabízíme pouze spolujízdu a pomoc při zajištění společných aktivit.

Nabízíme ovšem možnost využít služeb ze sekce DXP EDUCATION. Pokud například doplňkově objednáte individuální Foto Workshop na fotoenjoyment, budeme se v rámci objednaného rozsahu věnovat pouze Vám.

Kurzy a workshopy se konají u klienta, nebo na dohodnutém pronajatém místě. Náklady za případný pronájem budou připočteny k základní ceně služby.

Školíme a vyučujeme Photoshop od roku 2016 Photoshop a certifikace vlastníme od roku 2000. Doporučení naleznete na stránkách reference.

Popřípadě můžeme nejdříve společně prodiskutovat Vaše specifické požadavky a dohodneme se, zda-li naše možnosti odpovídají vašem očekáváním.

Přineste si sebou počítač (můžeme zajistit zapůjčení Apple nebo Windows). Další vybavení záleží na tom, co se chcete naučit. Další položky jsou tablet, digitizér, fotoaparát.

V případě, že potřebujete zapůjčit fotoaparát, můžeme zajistit Nikon, Canon nebo jiné běžně používané značky. Pokud máte specifický požadavek na objektiv, i jeho zapůjčení Vám můžeme zajistit.

Ano, službu si můžete objednat i jako úplný začátečník.

Upravujeme fotografie typu portrét, události (svatba, křtiny, atd.), krajina (singlem shot, panorama, popřípadě skládané panorama).

Předání dat probíhá prostřednictvím našeho tiketovacího systému.

Upravujeme všechny běžné druhy RAW souborů, standardních značek fotoaparátů střední a vyšší třídy.

Formát JPEG umíme také upravit. Výstupní formát zaleží od dat, které nám poskytnete. Pokud máte soubory tipu TIFF nebo RAW, pak budou výstupy kvalitněnší než v případě JEPG a PNG.

V podstatě jsou omezení minimální. Většinou se jedná o finanční možnosti klienta. Zašlete nám Váš požadavek, který Vám nejdříve naceníme a následně domluvíme další kroky.

Tiskové výstupy umíme zajistit až do šíře 250 cm. Finanční náročnost takovýchto projektů je ovšem vysoká. Tiskové výstupy mohou být na papír, textit, spec. galerijní desky. Všechny tiskové výstupy můžeme také zajistit rámováním. Dovedeme Vám také nabídnout nejnovější technologie tisku Akryl.

Na každý tiskový projekt se vytvoří jedinečná kalkulace na základě vašich požadavků.

Doporučení naleznete na stránkách reference.

Na profesních sítích naleznete fotografie pod tagem #dxpavel. Pro 500px nebo portál Wirestock zadejte tag #dxp.

S focením mám zkušenosti od roku 2009 . Komerčně fotím od roku 2018. Vyučuji od roku 2019. 

Reference naleznete na našich stránkách. 

Na profesních sítích naleznete fotografie pod tagem #dxpavel. Pro 500px nebo portál Wirestock zadejte tag #dxp.

Specializujeme se na všechny běžné typy fotografování, jako je portrét, události (svatba, křtiny, atd.), krajina (singlem shot, panorama, popřípadě skládané panorama) nebo natáčení videa (např. i pomocí dronu). V případě specifických požadavků nás prosím kontaktujte. Probereme vaše očekávání a naše možnosti. 

Vše záleží na Vašem tarifu ale i na cíli, který máte. Některé sociální sítě preferují a zvýhodňují  jeden příspěvek za týden a na jiných nemá četnost příspěvků na sledovanost žádný vliv. V základním tarifu jsou proto započítány 4 příspěvky za jeden kalendářní měsíc.

Samozřejmostí je, že Vám jednotlivé rozdíly vysvětlíme a optimálně společně nastavíme pro Vás ideální tarif, abyste s naší pomocí mohli dosáhnout svého předpokládaného cíle.

Je nutné udělit nám přístup do zvolených sítí (např. Facebook - skupiny, příspěvek stories, Instagram, Twitter, Pinterest, Flickr, Tumblr, 100ASA, 500px a Wirestock) a následně náš systém zajistí distribuci. Tím ušetříte čas, který můžete využít k jiným, Vám oblíbenějším činnostem.

Úspěch Vám zajistí především Vaše kvalitní práce, tzn. zajímavé a kvalitní fotografie. My Vám pomůžeme s tím, aby Vaše fotografie získaly pozornost, jakou si zaslouží.

Toto je funkcionalita, kterou disponujete Vy. Součástí každého Vašeho účtů na jednotlivých platformách jsou k dispozici takovéto statistiky, které můžete neomezeně sledovat a vyhodnocovat.

  1. V našem systému nahrajete fotografii (ve formátu PSD/PSB, CaptureONE, TIFF). 
  2. Potvrdíme převzetí.
  3. Vygenerujeme optimalizované soubory pro všechny sítě, ty opět uložíme k Vašemu možnému náhledu.
  4. Připravíme distribuci do Vámi zvolených sociálních sítí, správné otagování a načasování.
  5. Potvrdíme provedení a přesuneme do vyřešených požadavků.

Aktuální ceny naleznete v našem "OBCHODĚ".

Zboží objednáte jednoduše přihlášením do ticketovacího systému. Zadáte si požadavek a veškerá komunikace je jednoduše dohledatelná a na jednom místě. Pokud je Váš požadavek specifický, využijeme v dalším kroku běžnou komunikaci (např. telefonickou), abychom dohodli podrobnosti doporučení výběru či financování. 

 

V případě standardních případů vystavíme na základě Vaší objednávky fakturu. Po připsání platby na náš účet zašleme zboží na Vámi zadanou adresu. Pokud byste požadovali financováno zboží třetí stranou nebo námi (po předchozí dohodě), pak stanovíme podmínky individuálně.

Protože jsme plátci DPH tak i všechny naše doklady obsahují data, která vyžadují předpisy a legislativa, tedy i podklady pro uplatnění DPH.