
Tato služba vznikla na základě častých žádostí našich klientů. Ti požadovali propagaci svých projektů či výrobků pro širokou veřejnost, ale bohužel si s tím sami nedovedli poradit. Služba DXP eSHOP/WWW je ucelenou službou obsahující činnosti od vývoje prezentačních stránek nebo e-shopů, přes zajištění jejich provozu, až po jejich správu. Inu řešení tzv. „all in one“ neboli „vše v jednom“.
Stavíme na dlouholetých zkušenostech, znalostech, citu pro design a potřebách klientů.
Denně vznikají nové webové prezentace a eshopy. Každý, kdo již někdy zkoušel vytvořit nějaké smysluplné internetové stránky nebo funkční e-shop, dobře ví, jak to může být komplikované a na kolik nezodpověditelných otázek narazil.
Pokud tvoříte web nebo eshop pro sebe, je to trochu jednodušší. Sami sobě pokládáte podobné otázky jako jsou:
- „Je ten obrázek v pořádku?“,
- „Není to moc textu?“,
- „Budou fungovat prolinkování na facebook?“,
- „Kam umístím menu?“.
V případě výroby webu pro klienta Vám relevantní otázky budeme pokládat my. Nemusíte se tak obávat, že byste na něco zapomněli. A tak budete mít jistotu, že vznikne pro Vás nástroj s profesionálním designem a prověřenou funkčností, na který se můžete plně spolehnout.
Jaká jsou nejčastější úskalí při tvorbě webových stránek svépomocí?
Nejčastěji se administrátoři setkávají s odpovědmi: „tak nějak podobně“, „tak by to tak nějak mohlo vypadat“, “ tak to tam nějak dejte, ať to je pěkné“ a podobně. Protože se neumí správně ptát. Důvody mohou být různé: klient nemusí přesně rozumět, na co se otázka ptá a nebo prostě neví, jaké má možnosti. My se umíme ptát správě, protože na to máme připraven pomocný nástroj.
Jaký bude postup a co si mám připravit?
Abychom zkrátili čas, omezili chyby nebo počet návrhů, které nikdo nechce, připravili jsme systém otázek a možných variant odpovědí. Klient se tak vybírat ze všech možných variant, které systém umožňuje.
Jak to v praxi vypadá? Je to opravdu jednoduché. Na společném setkání Vám budeme pokládat otázky a nabízet možné odpovědi. Například základní otázka: „Kolik produktů chcete mít ve svém e-shopu? max 10, max 100, max 1000, více? Odpověď je jednoduchá a přesně definuje další kroky při definici eshopu.
Budeme postupovat systematicky, okamžitě nastavovat a konfigurovat základní vlastnosti webu / e-shopu, aby vše dávalo smysl a fungovalo, tak jak potřebujete.

Kolik mě to bude stát?
Cena se stanovuje individuálně, dle reálných požadavků klienta. Protože na trhu je nepřeberné množsví variací a nástrojů, ale ne všechny potřebné součásti jsou zdarma.
Pro příklad se liší ceny šablon, kterou byste právě rádi měli pro Vaši prezentaci. Nebo budete potřebovat zařadit možnost online platby, protože Vám nebude stačit pouze platba převodem na bankovní účet. Nebo budete chtít jinou funkci, kterou budeme ale muset pořídit jako modul, protože se jedná o jedinečnou nestandardní funkci. Toto samozřejmě není žádný problém, protože moduly za Vás koupíme a například jejich cenu můžeme rozložit do platby na období, na kterém se dohodneme.
Kalkulaci připravíme a najdeme řešení, protože stále věříme tomu, že cena za prodejní nástroj, jako je eshop nebo webová pezentace, Vás nesmí blokovat v podnikání.
Když se obě strany chtějí dohodnout, řešení se vždy najde.
Příklady řešení:
- výroba webová prezentace ze šablony zdarma, blog FB, hosting = 150 Kč měsíčně,
- e-shop, 1000 produktů, 20 kategorií, více variant produktů, různé velikosti, online platba na bankovní účet s QR kódem, SMS notifikace, standardně zpoplatněná šablona = 450 Kč měsíčně,
- e-shop, 1000 produktů, 100 kategorií, vlastní sada obázků, standardně zpoplatněná šablona, QR platby, Zásilkovna, DPH a jiné moduly, emailing = 610 Kč mesíčně,
- webová prezentace, e-shop, 1000 produktů, 30 šablon, vlastní varianty, nafocení produktů a příprava zadávání z mobilu, zpoplatněná šablona pro prezenaci a e-shop, QR platby, online platby, payU, SMS notifikace, mailing, SmartEmailing, online chat = 1200 Kč měsíčně.
